Kim jest Helper?

W naszym wewnętrznym slangu osoba nazywana helperem jest wolontariuszem, który wykorzystując pokłady swojej dobrej woli oraz pozytywnej energii wspiera organizatorów konwentu. Pomoc helperów jest nieoceniona zarówno przed rozpoczęciem imprezy, jak i w trakcie jej trwania, nie wspominając nawet o kilku ciężkich godzinach następujących po jej zakończeniu.

Wolontariusze biorą na swoje braki bardzo odpowiedzialne zadania takie jak opieka nad salami prelekcyjnymi, dbanie o czystość we wszystkich pomieszczeniach, akredytowanie oraz udzielanie pomocy uczestnikom konwentu, a także różnorodnej pomocy poszczególnym organizatorom.

Pomimo tego że czasami zdarza się iż helperzy są obiektem drwin, uśmiech nigdy nie schodzi z ich twarzy. Wiedzą oni bowiem że w naszym małym konwentowym świecie są prawdziwymi bohaterami i bez nich żadna impreza tego typu nie mogłaby się odbyć.

Serdecznie zapraszamy więc do wypełnienia formularza i wysłania zgłoszenia!

Ogólne zasady

Nie wcześniej niż na miesiąc przed imprezą zostaną podane informacje o przyjęciu do sekcji. Będą one wysyłane mailem. Brak odpowiedzi na maila w przeciągu 7 dni skutkuje usunięciem z listy wolontariuszy.

Każdy helper otrzymuje umowę wolontariacką, akredytację na trzy dni konwentu oraz zieloną chustę Nejiro 8.

W piątek oraz w sobotę wieczorem będzie przygotowywany dla obsługi prosty posiłek (kanapki, tosty, lub coś innego).

Każdy wolontariusz jest zobowiązany do wpłacenia kaucji.

Przed wydarzeniem zostaną zorganizowane dwa obowiązkowe spotkania dla wolontariuszy. Pierwsze będzie w siedzibie organizatora Nejiro 8, Cytadeli Syriusza, natomiast drugie już na obiekcie imprezy, Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie. Osoby nie mieszkające w Lublinie zostaną przeszkolone przez odpowiedniego organizatora lub koordynatora po odebraniu akredytacji.

Osoby nieletnie obowiązkowo muszą posiadać zgodę rodzica lub opiekuna prawnego. <>

Kaucja

Każdego z wolontariuszy obowiązuje wpłacenie kaucji wysokości kosztu trzydniowej akredytacji zakupowanej w dniu imprezy- jest to 50 zł. Zwrot będzie się odbywał na podstawie wykonania dyżurów w wymiarze:

Wykonanie mniej niż 50% dyżurów- brak zwrotu kaucji;

Wykonanie więcej niż 50% dyżurów, ale mniej niż 100%- zwrot połowy kaucji;

Wykonanie 100% dyżurów- zwrot całości kaucji.

Kaucje będą zbierane w trakcie zebrań dla wolontariuszy, lub dla osób spoza Lublina przy akredytowaniu się na imprezę.

Procedura uzyskania zwrotu

Każdy organizator będzie posiadał dwie kopie tabelek z dyżurami każdego ze swoich wolontariuszy.

Jedną kartkę dostanie wolontariusz, który po zakończeniu każdego dyżuru będzie szedł do swojego organizatora po podpis potwierdzający odbycie dyżuru. Drugą kopię będzie posiadał organizator. Obowiązkiem wolontariusza jest znalezienie organizatora celem zdobycia podpisu.

Po zakończeniu wszystkich dyżurów, organizatorzy przekazują swoje kopie kartek koordynatorowi obsługi.

Koordynator obsługi przekazuje wszystkie otrzymane kopie koordynatorowi finansów.

W niedzielę od godziny 10.00, po zakończeniu dyżuru, każdy wolontariusz może już się zgłaszać koordynatora finansów ze swoją kartką. Jeśli obie kopie są identyczne, wolontariusz dostaje zwrot kaucji.

Formularz zgłoszeniowy na wolontariusza będzie otwarty do dnia 11.06 do godziny 23:59.

Podstawowe informacje







O tobie


Bez różnicyKPPPunkt InfoAkredytacjaTechniczniProgramPomieszczenie GospodarczeGłówny Punkt Zarządzania


NieTak


NieTak



Dane